Hastalarla Çevrimiçi Güven Oluşturmanın 4 Yolu
Güven, herhangi bir ilişki için esastır. Doktorlar (sağlık kuruluşları) ve hastalar arasındaki ilişkileri sürdürmede kilit bir faktördür.
Peki hastaneler, doktorlar ve klinikler dijital çağda bu güven düzeyini nasıl koruyabilir? Aşağıdaki kılavuzda hastalarınızla çevrimiçi olarak güven oluşturmanın 4 yolunu özetledik.
1: Çevrimiçi Tıbbi Kayıtlara Erişim Sağlayın
Değişim zordur. Bununla birlikte, hastalarınızın tıbbi kayıtlarını çevrimiçi olarak görüntülemesine izin veren bir sisteme geçmek gerekli güveni oluşturabilir.
Bu gün ve yaşta, hastalar tıbbi bilgilerini almanın önündeki herhangi bir engelden dolayı hayal kırıklığına uğrarlar. Tabii ki, ofisinizden her zaman tıbbi kayıt isteyebilirler. Ancak bugünün hastaları kişisel kayıtlarını koruyan bir “kapı bekçisi” olduğunu hissetmek istemiyorlar.
Güvenli bir hasta portalı kullanmak, hastalarınızın zamanını önemsediğinizi ve rahat bir deneyim sunmak istediğinizi gösterir. Bir çalışma, güvenli bir mesajlaşma aracının kullanılmasının hasta memnuniyetini% 48’den% 59’a çıkardığını göstermiştir.
2: İnceleme Sitelerini Sorumlu Bir Şekilde Kullanın
Google haritalar gibi siteler, işletme sahiplerine incelemelere herkese açık veya özel olarak yanıt verme seçeneği sunar. Bazı durumlarda, doğrudan bir mesaj yoluyla ulaşmak en iyisidir. Herkese açık olarak yanıt verirken, hıpaa’ya uymak için gözden geçirenin bir hasta olduğunu asla onaylamamalı veya ziyaretleriyle ilgili herhangi bir bilgiyi açıklamamalısınız.
Aksi takdirde, olumsuz bir incelemeye verilen genel bir yanıt, gözden geçirenle güveni yeniden oluşturmaya ve karşılaşan herkesle güven oluşturmaya yardımcı olabilir. Sonuçta, hastaların% 74’ü bir arkadaşından gelen bir öneri kadar çevrimiçi incelemelere güveniyor.
İlgili bir hastaya kısa bir not bile, onlara ve diğerlerine, onların geri bildirimlerini önemsediğinizi ve daha da önemlisi, iyileştirmek için çalıştığınızı gösterebilir.
ÖRNEK: Bir hasta ofisinizde uzun bekleme sürelerinden şikayetçidir.
Kötü yanıt: Bu şekilde hissettiğiniz için üzgünüm, ancak bekleme sürelerimiz aslında hastane ortalamasından çok daha düşük.
Daha iyi yanıt: Görüşleriniz için teşekkür ederiz. Birlikte uygun bir takım için bu yönlendirme bu yüzden bu sorunun çözümü üzerine çalışma yaptım.
En iyi yanıt: Görüşleriniz için teşekkür ederiz. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Gelecekte bekleme sürelerini azaltmaya yardımcı olacak yeni bir zamanlama sistemi uygulamak için çalışıyoruz.
Son örnekte, sağlayıcı yalnızca rahatsızlıktan dolayı özür dilemekle kalmayıp sorunu çözmek için aktif olarak çalışarak hastayla güven oluşturur.
3: Çevrimiçi Yararlı İçerik Sağlayın
Zaten hasta olup olmadıklarına bakılmaksızın bir kitleyle güven oluşturmanın popüler bir yolu yararlı bilgiler sağlamaktır. Potansiyel ve mevcut hastaların çevrimiçi olarak güvenilir eğitim içeriği sağlayabilecek sağlayıcılara güvenmeleri muhtemeldir.
Genellikle, bu içerik web sitenizde barındırılır ve sosyal medya veya e-posta yoluyla paylaşılabilir. Bu, soğuk algınlığının önlenmesi, grip aşılarının önemi, ameliyattan iyileşme ipuçları vb. İle ilgili blog yazılarını içerebilir.
İçerik güven oluşturmak için önemli olsa da, nihai hedefiniz hastaları mümkün olan en iyi bakım için kapılardan geçirmektir. İçerik, hastalara tıbbi müdahalenin önemini hatırlatmalı ve hastaların bir formu araması veya doldurması için bir harekete geçirici mesaj içermelidir.
4: Çevrimiçi İletişim Kurun — Sık Sık
Takip çağrıları ve postalar, hastaları yeniden meşgul etmenin veya sadece umursadığınızı göstermenin harika bir yolu olabilir. Ancak günümüz hastalarının çoğu interneti birincil iletişim aracı olarak kullanıyor.
Birçok yönden, sağlık hizmeti sunumunun geleceği dijitaldir. Hastalara size ve ekibinize daha fazla dijital erişim sağlama seçeneğiniz varsa, bu yalnızca sizin yararınızadır.
Cep telefonunda HIPAA uyumlu bir uygulama aracılığıyla sağlayıcılara sık erişime izin vermek, güven oluşturmanın harika bir yoludur. Birçok doğrudan birinci basamak uygulaması artık hastalarla bağlantı kurmak için Ladin gibi uygulamaları kullanıyor. Giderek daha fazla sağlayıcı, reçeteli yedekler gibi şeyler için telehealth kullanımına da izin veriyor.
Kuruluşunuzun benzersiz ihtiyaçları ve yetenekleri olsa da, bir hastanın yoğun yaşamı ile kuruluşunuz arasındaki uçurumu kapatmak için bu tür dijital geliştirmeleri göz önünde bulundurun. Uyum sağlamak ve hastaların ihtiyaç duydukları bakım ve desteği almaya devam etmelerine yardımcı olmak için CRM uygulamaları veya e-postalar aracılığıyla sık sık iletişim kurun.